Virová výzva

Virová výzva

 

Virová výzva je pro každého člena Sokola Stodůlky. Tvým úkolem je nasbírat co nejvíce bodů každý den po dobu 2 následujících týdnů:

  • od 28.3. do   3.4.2020
  • od   4.4. do 11.4.2020 

Jednotlivé body lze sbírat splněním níže uvedených kondičních a dovednostních cviků. Doporučujeme si vytisknout tuto tabulku a do ní si dělat záznamy o splněných cvicích.

 

Po splnění alespoň jednoho cviku z jakékoli kategorie si ihned udělej čárku do tabulky k aktuálnímu týdnu a ke splněné kategorii. Na konci týdne sečti čárky v každé kategorii a výsledky odešli přes webový formulář odeslání týdenních výsledků.

 

První 3 hráči s největším množstvím bodů budou odměněni cenami od firmy Business Media. 

 

Cviky jsou rozděleny do kategorií. Bod za kategorii si započítej, i když splníš pouze 1 cvik  z dané kategorie.:  

Kategorie

Cviky

Síla

10 kliků – (střídat různé typy kliků mariňácké, s tlesknutím, na míči, ruce u sebe, na jedné ruce)

 

8 shybů – podhmatem, nadhmatem, tyč za hlavu

Protahování

strečink (cca 5 minut) – 7 cviků na protáhnutí všech svalů a šlach. Děláme je velmi často po tréninku. Všechny protahovací cviky jsou detailně popsány v této prezentaci.

Posilování

břicho a harmstringy

  • zkracovačka (horní břicho) - 1 minuta
  • obrácená zkracovačka (spodní břicho) - 1 minuta
  • posilování harmstringů (zadní sval stehenní)

 

střed těla

  • prkno (břicho, stehna, ramena, záda) - 1 minuta
  • zdvih na boku – levá, pravá (stehna, břišní svaly na boku) ,  - 1 minuta každá strana
  • letadlo (mezi lopatkové svaly) – 15 opakování

 

Domácí cvičení podle těchto videí 

Míč

Trénování kliček (10 min) – Přešlapovačka, Zidanovka, Stahovačka, Elastico, ... 

 

Nožičky (10 min) – levá, pravá, postupka, Bicanovka

 

Nohejbal, Fotbal, Volejbal, Basketbal a jiné míčové hry (min 1 hod)

 

Cvičení ovládání míče z těchto videí (10 min)

 

Bicanovka, zeměkoule, sestavy kliček

Fyzička

běh (min 30 min) - platí pouze pokud bude možné chodit ven

 

Švihadlo (min 10 min)

 

Kolo (min 1 hodinu) - platí pouze pokud bude možné chodit ven

 

Chůze (min 1 hodinu)  - platí pouze pokud bude možné chodit ven

 

Rotoped (alespoň 30 minunt se záteží)

 

Workout podle tohoto videa alespoň 10 minut

Gymnastika

hvězda – na obě strany, na jedné ruce

 

stojka

 

most

 

stoj na hlavě

 

přemet

1 bod si započítej za splnění jednoho pole v pravém sloupci této tabulky. Maximálně 1 bod za každou kategorii a den.  

Zapoj do cvičení kamarády, rodiče, sourozence nebo i domácí zvířata.

 

Cílem tohoto plánu je především získání správných návyků a pravidelnosti cvičení i v každodenním životě. Jedině cesta za sebezdokonalením je cestou úspěchu.

 

 

Inspirace není daleko....

 

Thomas Müller

"Odpočinek jsem vyměnil za makačku, což se vyplatilo."

Daniel Alves

"Nic nedělám na půl plynu. Každý den ze sebe vydám sto procent a je jedno, jestli jde o trénink nebo zápas. Mou filozofií je nebýt jedním z mnoha." 

Cristiano Ronaldo

"V životě nikdy nic nevyhraješ, pokud nepřekonáš překážky, na které narazíš. Nevyhýbej se jim. Neobcházej je. Překonej je." 

Lionel Messi

" Musíš bojovat, aby si dosáhnul svého snu. Něco pro něj musíš obětovat a tvrdě na něm pracovat." 

 

 

POSLEDNÍ ZÁPAS
Muži A
1
:
1
SK Zbraslav
Číst více
POSLEDNÍ ZÁPASY
PŘÍŠTÍ ZÁPASY