Starší přípravka U11

Starší přípravka U11

ZL, Sokol Stodůlky vs Vršovice (7+1), neděle 26. 1. od 12:00, sraz do 11:15 ve Střešovicích (ul. Cukrovarnická 62), nominace: Petr Benda, Filip Hartmann, Filip Hás, Jakub Chrž, David Krejčík, Horia Marin, Anna Oudránová, Saša Sidorov, Dan Slavinský, Dominik Trojan, Evžen Spirin


Od ledna začneme se zimní fyzickou přípravou. Hráči budou mít s sebou na každý venkovní trénink i běžeckou obuv a vhodné oblečení dle počasí. Špatné běžecké obutí (turfy,lisovky) může v budoucnu uškodit zdraví hráčů.



TJ Zima (od 18. 11. 2019 do cca 31. 03. 2020)

Po Stodůlky UMT 18:00 - 19:45
Út Zbuzany hala  17:30 - 19:00
St VOLNO
Čt Stodůlky UMT 16:30 - 18:30
1-2x za 14 dní nebo za špatného počasí tělocvična Kuncova. 17:00 - 19:00

Po 27. 1. TJ 18:00 - 19:45 Trénink Stodůlky UMT Umělá tráva
Út 28. 1. TJ 17:30 - 19:00 Trénink Zbuzany Umělá tráva
St 29. 1.
Čt 30. 1. TJ 16:30 - 18:30 Trénink Stodůlky UMT Umělá tráva
31. 1.
So 1. 2.
Ne 2. 2. TU 08:00 - 11:30 Turnaj Zbuzany 5+1 Umělá tráva
Po 3. 2. TJ 18:00 - 19:45 Trénink Stodůlky UMT Umělá tráva
Út 4. 2. TJ 17:30 - 19:00 Trénink Zbuzany Umělá tráva
St 5. 2.
Čt 6. 2. TJ 16:30 - 18:30 Trénink Stodůlky UMT Umělá tráva
7. 2. TJ 17:00 - 19:00 Trénink Kuncova tělocvična
So 8. 2.
Ne 9. 2. PU 09:00 - 10:30 FK Dukla Jižní Město vs. U11 Umělá tráva
TU 11:45 - 15:15 Turnaj Zbuzany 5+1 Umělá tráva


Základní informace o jarním soustředění 2020 jsou k dispozici zde!


Protahování a posilování

Prosíme rodiče o dlouhodobou pomoc. Všichni hráči by již měli znát tyto protahovací a posilovací cviky Hráči se musí po každém tréninku protáhnout - ideálně 7 protahovacích cviků z této prezentace. Mluvíme o nutnosti se protahovat často na tréninku, ale nejsme si moc jisti úrodností půdy, na kterou házíme hrách. Posilování břicha, středu těla a mezilopatkových svalů děláme často na tréninku a mělo by se stát součástí denní rutiny všech hráčů. Doporučujeme prezentaci vytisknout a dát klukům. 


Doporučený jídelníček malých fotbalistů

 FAČR doporučuje dodržovat tyto zásady zdravé stravy u mladých fotbalistů. Prosíme rodiče a přečtení.


3. základní pravidla bezproblémového soužití na TJ:

Sraz na jakýkoliv trénink bude vždy 15 minut před začátkem v šatně potažmo před halou. Kdo nestíhá nechť v předstihu zpraví některého z trenérů;

Omluvenky z účasti na tréninku posílejte, volejte, pište nejpozději 2 hodiny před začátkem. Pozdější omluvenky znamenají automaticky neomluvený trénink, vyjma velmi vážných a nečekaných událostí;

Na trénink bude mít každý hráč předepsanou výbavu, která je ve srovnání například s horolezectvím velice jednoduchá: nafouknutý míč, odpovídající obuv - lisovky na trávu, turfy na UMT, sálovky do tělocvičny, chrániče, stulpny, pití, správné oblečení sportovního charakteru. V chladném počasí navíc čepici, rukavice, termo prádlo, případně šustáková bunda.  


Prosíme všechny rodiče o napsání omluvné WhatsUp zprávy nebo SMSky trenérovi Kubovi. Omluvenky přijímáme nejpozději 2 hodiny před plánovanou akcí. V případě dlouhodobější absence, prosíme o ohlášení návratu zpátky do tréninkového procesu. Rodičům, kteří tak činí, děkujeme!!!

Poslední zápasy
Příští zápasy